Voorlopig geen bezoek meer toegelaten in ziekenhuis

Wegens de stijgende trend van het aantal besmettingen in onze regio en het aantal opgenomen covid-patiënten in ons ziekenhuis, zien we ons helaas genoodzaakt om alle bezoek voorlopig opnieuw niet meer toe te laten en dit met onmiddellijke ingang van vandaag, 5 januari 2021. Er zijn enkele uitzonderingen op deze regel, die je kan terugvinden op onze bezoekerspagina. Aan deze uitzonderlijke bezoekers vragen we om strikt de regels te blijven opvolgen en zo onze patiënten en medewerkers optimaal te beschermen. Zo kunnen we de nodige veilige zorg blijven garanderen.
We danken iedereen voor het begrip en de steun. Maak er een veilig 2021 van!
Gerelateerde nieuwsberichten

De Qualicor-audit zit erop… en wat voor één!
De voorbije dagen werd ons ziekenhuis ge-audit en mochten we als organisatie tonen wie we zijn, waar we voor staan en vooral: hoe hard er elke dag gewerkt wordt aan...

