Heb je een vraag? Contacteer ons!

Heb je een niet-medische vraag of een vraag met betrekking tot je factuur? Vul dan onderstaand algemeen contactformulier in. We beantwoorden je vraag zo spoedig mogelijk.

Vragen met betrekking tot het medisch aspect worden niet beantwoord via het contactformulier. Heb je een medische vraag of wens je medische hulp? Neem dan contact op met je huisarts of begeef je naar onze dienst spoedgevallen.

Telefonisch is het ziekenhuis bereikbaar op het nummer: 03/491.23.45

Heb je een klacht of suggestie?

Iedereen in het ziekenhuis probeert jou en je familie een zo aangenaam mogelijk verblijf te bezorgen. Een ziekenhuis is echter een complexe organisatie waar heel veel diensten en specialismen samenwerken. Soms kan daar al eens iets mislopen en kan het wel eens gebeuren dat je niet tevreden bent over iets. Of misschien heb je wel een vraag of suggestie voor ons ziekenhuis? Hiermee kun je terecht bij onze ombudsvrouw, Annik De Langh.

Contacteer hier onze ombudsdienst.

Heb je een vraag over je afspraak/opname?

Heb je een algemene vraag? Vul dan het contactformulier hieronder in.

Heb je een vraag over je afspraak? Neem dan telefonisch contact met ons op:

Je afspraken en herinneringen beheren? Je opnames raadplegen. Informatie opvragen omtrent je behandeling of je administratieve gegevens raadplegen en aanpassen? Dat doe je via: https://mijnzorg.heilighartlier.be

Een afspraak wijzigen of annuleren?

Een afspraak wijzigen of annuleren kan enkel telefonisch via het afsprakensecretariaat van desbetreffende dienst (zie telefoonnummers hierboven) of via het online afsprakenplatform. Het is echter niet mogelijk om een afspraak via e-mail te wijzigen of te annuleren.