Nieuw vanaf 31 mei: Op bezoek in het ziekenhuis? Dat doe je zo!

Vanaf maandag 31 mei kunnen we, onder voorwaarden, opnieuw bezoek toelaten in het ziekenhuis. Je moet wel rekening houden met een aantal belangrijke zaken. Zo kan de opgenomen patiënt pas bezoek krijgen vanaf opnamedag 4 en dit van één vaste bezoeker, maximaal 1 uur per dag. Uitzonderingen vind je, naast een overzicht van de hele bezoekregeling, op deze pagina.
Bovendien vragen we aan al onze bezoekers om op voorhand een bezoekmoment te reserveren. Zo houden we het veilig voor zowel onze patiënten als medewerkers. Klik op de homepage “plan je bezoekmoment” en volg de instructies. Na het boeken van je bezoek, krijg je een bezoekerspas die je nodig hebt om toegang te krijgen tot het ziekenhuis.
Gerelateerde nieuwsberichten

De Qualicor-audit zit erop… en wat voor één!
De voorbije dagen werd ons ziekenhuis ge-audit en mochten we als organisatie tonen wie we zijn, waar we voor staan en vooral: hoe hard er elke dag gewerkt wordt aan...

