Verbouwingen pediatrie

De ene verbouwing is nog maar net een feit, of we komen al met nieuw verbouwnieuws: op de derde verdieping van blok E wordt een volledig nieuwe consultatiezone gebouwd voor onze pediatrie. Deze zone werd tot nu toe gebruikt als archiefruimte en bevindt zich op hetzelfde verdiep als de kinderafdeling.
Concreet starten de werken op woensdag 6 september 2023. Eerst wordt de werfzone ingericht, vanaf de week nadien starten er sloopwerken, om dan over te gaan tot heropbouw.
Er komen 6 consultatieruimtes, een ontvangstbalie en een wachtruimte. Als alles goed gaat, zullen de werken afgerond zijn tegen het einde van dit jaar.
Een verbouwing brengt jammer genoeg ook steeds (geluids)hinder met zich mee. Onze excuses alvast hiervoor, we doen er alles aan om de hinder te beperken.
Benieuwd hoe de consultatiezone er uit zal zien? De sfeerbeelden geven al een kleine inkijk.
Gerelateerde nieuwsberichten

De Qualicor-audit zit erop… en wat voor één!
De voorbije dagen werd ons ziekenhuis ge-audit en mochten we als organisatie tonen wie we zijn, waar we voor staan en vooral: hoe hard er elke dag gewerkt wordt aan...

