Update wiscontainer: afnemen coronatest

Heb je als persoon een asymptomatisch hoog-risico contact gehad of kom je uit een rode zone? Dan kan je ook in onze wiscontainer terecht voor het afnemen van een coronatest.
Een afspraak maken doe je digitaal via mijngezondheid.be aan de hand van de activatiecode die je via sms hebt ontvangen.
Je kan de wiscontainer bereiken via de inrit van de bezoekersparking. Volg meteen na het binnenrijden links de bewegwijzering naar de wiscontainer. Heb je covid-symptomen? Kom dan niet naar de wiscontainer, maar neem contact op met je huisarts. Kom liefst alleen naar de wiscontainer. Er is max. één begeleider toegestaan indien dit noodzakelijk is (bv. omwille van taalbarrière of mobiliteit). Ook hier is het dragen van een eigen mondmasker verplicht. Vergeet dus zeker je mondmasker niet!
Resultaat
Test je positief? Dan word je, binnen de 24 uur, gecontacteerd door het ziekenhuis.
Test je negatief? Dan krijg je géén bericht van het ziekenhuis.
Je kan je testresultaat steeds raadplegen via www.mijngezondheid.be
Gerelateerde nieuwsberichten

De Qualicor-audit zit erop… en wat voor één!
De voorbije dagen werd ons ziekenhuis ge-audit en mochten we als organisatie tonen wie we zijn, waar we voor staan en vooral: hoe hard er elke dag gewerkt wordt aan...

