Nieuws

Leveringen medisch magazijn
Leveringen zijn enkel mogelijk tijdens de openingsuren van het medisch magazijn. Buiten de openingsuren is het niet mogelijk te leveren in het ziekenhuis. Onze openingsuren: Weekdagen: 8 uur – 16u30...

Betaal contactloos je parkeerticket
Voortaan is het mogelijk om ook contactloos je parkeerticket te betalen en dit op vier verschillende plaatsen. Enerzijds kan je contactloos betalen aan de twee betaalautomaten die zich bevinden ter...

Digitaal platform helpt patiënten en artsen bij follow-up hoofdpijn en migraine
Voor een betere opvolging door hun behandelende neuroloog houden chronische hoofdpijn- en migrainepatiënten papieren dagboeken bij. Dat is niet alleen omslachtig, voor een goede follow-up moet de neuroloog die data...

Mondmaskerautomaat voor efficiënte verdeling
Sinds eind mei staat aan de personeelsingang van het HeiligHartziekenhuis in Lier een mondmaskerautomaat. Elk personeelslid kan om de 5 dagen een pakje aangepaste mondmaskers uit de automaat halen. Het...

Online afsprakenportaal opnieuw operationeel
Het online afsprakenportaal werd tijdelijk, omwille van de corona-crisis, offline gehaald en vervangen door een online aanvraagformulier. Vanaf nu is het terug mogelijk een online afspraak te maken via ons...

Bezoek opnieuw beperkt toegelaten vanaf 2 juni
Vanaf 2 juni zal bezoek opnieuw beperkt toegelaten worden in het ziekenhuis. Bezoek is enkel mogelijk bij gehospitaliseerde patiënten met een verblijfsduur van meer dan 3 nachten (bv. opname op maandag, bezoek...

Digitale app zorgt voor familie van patiënten intensieve zorgen
Wie een familielid op de dienst intensieve zorgen heeft, kan voortaan online alle nuttige informatie vinden. De dienst ontwikkelde een handig, digitaal overzicht rond de werking van deze afdeling. Informatieoverdracht...

Breng je eigen mondmasker mee naar het ziekenhuis
Het dragen van een mondmasker is in het ziekenhuis verplicht voor iedereen ouder dan 12 jaar (medewerkers, patiënten en bezoekers) en dient vooral om anderen te beschermen. Voortaan vragen we...

Foutieve herinneringsmail rond geplande afspraken
Omwille van een technische fout hebben heel wat patiënten vandaag een herinneringsmail gekregen over hun afspraak die gepland was, maar geannuleerd werd, in maart en/of april. Deze herinneringsmail is niet...