Marie-Jo, onze 70ste vrijwilliger

HR
06 mrt 2020
HR
Deel dit bericht op sociale media:

Marie-Jo Verstrepen is sinds kort vrijwilligster in ons ziekenhuis en bovendien de 70ste. Elke dinsdagvoormiddag is ze te vinden op afdeling B4. Hiernaast is Marie-Jo ook vrijwilligster bij Kom op tegen Kanker. Zo is ze terechtgekomen bij ons ziekenhuis.

Marie-Jo is vrijwilligster geworden omdat ze gestopt is met werken en daardoor meer vrije tijd heeft. “Ik kan mijn tijd nuttig besteden op deze manier.”
Hier in het ziekenhuis gaat ze vooral op bezoek bij patiënten. “Ik doe een babbeltje en verwijs hen eventueel door naar een andere dienst zoals onze psychologen. Dit zijn vaak boeiende gesprekken.” 

Marie-Jo is in ons ziekenhuis terechtgekomen via Kom op tegen Kanker. “Ik zag dat ze hier nog iemand zochten. Dat het zo dicht bij mijn woonplaats is, is mooi meegenomen.” Het leukste aan vrijwilligerswerk vindt ze dat het heel afwisselend is. “Ik vind het leuk om babbeltjes te doen met de patiënten hier. Ik kan ze raad geven en hen helpen.”

Bedankt Marie-Jo voor je aanwezigheid!

Deel dit bericht op sociale media:

TERUG NAAR OVERZICHT

Gerelateerde nieuwsberichten

01 jun 2026
Professionals

Nieuwe ‘Wie is wie’ voor huisartsen

...

Lees meer
01 jun 2026
Professionals

Exclusief voor huisartsen: de gerofoon

...

Lees meer
22 mei 2026
Algemeen

De Qualicor-audit zit erop… en wat voor één!

De voorbije dagen werd ons ziekenhuis ge-audit en mochten we als organisatie tonen wie we zijn, waar we voor staan en vooral: hoe hard er elke dag gewerkt wordt aan...

Lees meer