Nieuwe locatie voor het afnemen van een corona-test

05 okt 2021
Deel dit bericht op sociale media:

Vanaf vrijdag 8 oktober zal het afnemen van een corona-test niet meer plaatsvinden in de wiscontainer, maar in het ziekenhuis zelf. De nieuwe locatie bevindt zich vlakbij de oude wiscontainer.

Voor het afnemen van een wisser hoef je je niet eerst aan te melden via de centrale inkomhal van het ziekenhuis, maar schrijf je je rechtstreeks in aan de nieuwe locatie waar een inschrijvingslokaaltje wordt voorzien.

De ingang is voorzien op de kop van het meest linkse gebouw van het ziekenhuis, wanneer je met je gezicht naar het ziekenhuis staat gepositioneerd. Wegwijzers leiden je de weg vanop de bezoekersparking. Je hoeft dus niet eerst langs de centrale inkomhal te passeren.

Openingsuren

Het afnemen van een corona-test kan van maandag t.e.m. zaterdag, met uitzondering van donderdag. Tussen 10u en 12u worden wissers afgenomen voor patiënten die een onderzoek of ingreep dienen te ondergaan, niet gevaccineerd zijn of langer dan één nacht in het ziekenhuis dienen te blijven (met uitzondering op donderdag). Tussen 12u15 en 13u30 worden wissers afgenomen betreffende evenementen, reizen en hoog-risicocontacten (met uitzondering donderdag en op zaterdag).

De foto hieronder toont je waar de ingang zich bevindt. De ingang is ter hoogte van de witte deur onderaan het gebouw.

Deel dit bericht op sociale media:

TERUG NAAR OVERZICHT

Gerelateerde nieuwsberichten

01 jun 2026
Professionals

Nieuwe ‘Wie is wie’ voor huisartsen

...

Lees meer
01 jun 2026
Professionals

Exclusief voor huisartsen: de gerofoon

...

Lees meer
22 mei 2026
Algemeen

De Qualicor-audit zit erop… en wat voor één!

De voorbije dagen werd ons ziekenhuis ge-audit en mochten we als organisatie tonen wie we zijn, waar we voor staan en vooral: hoe hard er elke dag gewerkt wordt aan...

Lees meer