Let’s meet – jobevent

Op dinsdag 29 november 2022 verwelkomt ons ziekenhuis alle werkzoekenden, studenten en geïnteresseerden tijdens een vernieuwd jobevent. Tijdens jouw bezoek op 29 november maak je kennis met ons ziekenhuis, onze manier van werken en je toekomstige warme collega’s.
Overtuigen we elkaar? Dan spreken we samen de volgende stappen af. Neem zeker je mondmasker mee tijdens jouw bezoek.
Wat mag je verwachten?
- 16u30: Onthaal en kennismaking
- 17u00: Rondleiding en blik achter de schermen van onze verschillende afdelingen, interactieve infostanden, meet & greet met onze collega’s
- 18u30: Hapje en een drankje
- 20u00: Einde
Inschrijven is verplicht en doe je hier. Inschrijvingen lopen tot 23 november. Na jouw inschrijving sturen wij daags voor ons jobevent een reminder per sms.
Meer informatie over het jobevent vind je hier.
Gerelateerde nieuwsberichten

De Qualicor-audit zit erop… en wat voor één!
De voorbije dagen werd ons ziekenhuis ge-audit en mochten we als organisatie tonen wie we zijn, waar we voor staan en vooral: hoe hard er elke dag gewerkt wordt aan...

