Heropening cafetaria
09
jun
2021

Nu de horeca zijn deuren opnieuw heeft mogen openen opent onze Sodexo cafetaria opnieuw haar deuren en dit vanaf vandaag, 9 juni 2021. Tussen 9u00 en 16u00 kan je er weer terecht voor een koud of warm gerecht of een drankje. De cafetaria is bereikbaar, zowel via de inkomhal als via het terras. Dezelfde regels als in de horeca gelden ook hier. #keepitsafe!
Gerelateerde nieuwsberichten
22
mei
2026

De Qualicor-audit zit erop… en wat voor één!
De voorbije dagen werd ons ziekenhuis ge-audit en mochten we als organisatie tonen wie we zijn, waar we voor staan en vooral: hoe hard er elke dag gewerkt wordt aan...

