Herinneringsberichten voor endoscopie-afspraken vanaf 1 december 2025

Om patiënten nog beter te informeren en voor te bereiden, start het HeiligHartziekenhuis Lier vanaf 1 december 2025 met een nieuw systeem van herinneringsberichten voor afspraken bij de afdeling endoscopie.
Patiënten ontvangen voortaan één week vóór hun onderzoek zowel een sms als een e-mail.
In deze berichten staat niet alleen het exacte tijdstip van de afspraak, maar ook een duidelijke link naar de nodige voorbereidingen die van toepassing zijn op het specifieke onderzoek.
Met deze stap willen we het comfort verhogen, onzekerheden wegwerken en patiënten optimaal ondersteunen bij hun bezoek aan het ziekenhuis.
Gerelateerde nieuwsberichten

De Qualicor-audit zit erop… en wat voor één!
De voorbije dagen werd ons ziekenhuis ge-audit en mochten we als organisatie tonen wie we zijn, waar we voor staan en vooral: hoe hard er elke dag gewerkt wordt aan...

