Foutieve herinneringsmail rond geplande afspraken

11 mei 2020
Deel dit bericht op sociale media:

Omwille van een technische fout hebben heel wat patiënten vandaag een herinneringsmail gekregen over hun afspraak die gepland was, maar geannuleerd werd, in maart en/of april. Deze herinneringsmail is niet correct. Gelieve de mail dan ook te negeren en/of te verwijderen.

De geannuleerde afspraak werd niet naar een ander moment verplaatst. Wél is het opnieuw mogelijk een afspraak aan te vragen in het ziekenhuis. Dit kan je doen door het online vragenformulier in te vullen of telefonisch contact op te nemen met één van onze secretariaten:

Onze excuses voor het mogelijke ongemak!

Deel dit bericht op sociale media:

TERUG NAAR OVERZICHT

Gerelateerde nieuwsberichten

24 mrt 2023
Corona,Algemeen

Wijziging mondmaskerbeleid voor bezoekers en patiënten

Goed nieuws voor patiënten en bezoekers in ons ziekenhuis. De overheid heeft het licht op groen gezet om een aantal versoepelingen door te voeren wat betreft het mondmaskergebruik. Vanaf nu...

Lees meer
16 mrt 2023
Algemeen

Ken jij onze erkende borstkliniek?

“Overlevingskans is hoger na behandeling in erkende borstkankerkliniek” zo koppen de kranten vandaag. Ook minister Frank Vandenbroucke besliste dat een behandeling voor borstkanker alleen nog zal worden terugbetaald in erkende...

Lees meer
12 mrt 2023
Algemeen

Verruim je blik met de nieuwe tentoonstelling van Peter Schroyens in onze gangen!

Vanaf deze week kan je als bezoeker, patiënt of medewerker genieten van nieuwe kunst aan onze muren. Met fotografie en beeldbewerking als gereedschappen projecteert Peter Schroyens (1973, Lier, België) landschap...

Lees meer