Foutieve herinneringsmail rond geplande afspraken

11 mei 2020
Deel dit bericht op sociale media:

Omwille van een technische fout hebben heel wat patiënten vandaag een herinneringsmail gekregen over hun afspraak die gepland was, maar geannuleerd werd, in maart en/of april. Deze herinneringsmail is niet correct. Gelieve de mail dan ook te negeren en/of te verwijderen.

De geannuleerde afspraak werd niet naar een ander moment verplaatst. Wél is het opnieuw mogelijk een afspraak aan te vragen in het ziekenhuis. Dit kan je doen door het online vragenformulier in te vullen of telefonisch contact op te nemen met één van onze secretariaten:

Onze excuses voor het mogelijke ongemak!

Deel dit bericht op sociale media:

TERUG NAAR OVERZICHT

Gerelateerde nieuwsberichten

26 mei 2020
Algemeen

Digitale app zorgt voor familie van patiënten intensieve zorgen

Wie een familielid op de dienst intensieve zorgen heeft, kan voortaan online alle nuttige informatie vinden. De dienst ontwikkelde een handig, digitaal overzicht rond de werking van deze afdeling. Informatieoverdracht...

Lees meer
14 mei 2020
Algemeen

Breng je eigen mondmasker mee naar het ziekenhuis

Het dragen van een mondmasker is in het ziekenhuis verplicht voor iedereen ouder dan 12 jaar (medewerkers, patiënten en bezoekers) en dient vooral om anderen te beschermen. Voortaan vragen we...

Lees meer
04 mei 2020
Algemeen

FibriCheck

De dienst cardiologie is gestart met FibriCheck. Een innovatief digitaal zorgtraject voor patiënten met hartritmestoornissen. Dit initiatief biedt een oplossing om patiënten met hartritmestoornissen op te volgen zonder dat zij...

Lees meer