Foutieve herinneringsmail rond geplande afspraken

11 mei 2020
Deel dit bericht op sociale media:

Omwille van een technische fout hebben heel wat patiënten vandaag een herinneringsmail gekregen over hun afspraak die gepland was, maar geannuleerd werd, in maart en/of april. Deze herinneringsmail is niet correct. Gelieve de mail dan ook te negeren en/of te verwijderen.

De geannuleerde afspraak werd niet naar een ander moment verplaatst. Wél is het opnieuw mogelijk een afspraak aan te vragen in het ziekenhuis. Dit kan je doen door het online vragenformulier in te vullen of telefonisch contact op te nemen met één van onze secretariaten:

Onze excuses voor het mogelijke ongemak!

Deel dit bericht op sociale media:

TERUG NAAR OVERZICHT

Gerelateerde nieuwsberichten

03 dec 2024
Professionals,Algemeen

Welkom dr. Dahomey Barrios Rios

We verwelkomen in ons ziekenhuis dr. Dahomey Barrios Rios als zaalarts G – SP voor onze afdeling A2 – revalidatie chronische aandoeningen. Hij is er verantwoordelijk voor de dagelijkse medische...

Lees meer
27 nov 2024
Algemeen

HeiligHartziekenhuis Lier verlengt haar gouden accreditatiestatus

Het HeiligHartziekenhuis  Lier krijgt van Qualicor Europe de officiële verlenging van haar gouden accreditatiestatus die symbool staat voor een hoge kwaliteit van zorg. Twee maanden nadat het ziekenhuis onderworpen werd...

Lees meer
21 nov 2024
Algemeen

Op dinsdag 26/11 is het ziekenhuis voor even niet telefonisch bereikbaar

Op dinsdag 26 november 2024 vindt een upgrade van de telefooncentrale plaats. Dit heeft als gevolg dat het ziekenhuis gedurende één uur extern niet bereikbaar zal zijn. (Algemene) noodnummers zullen...

Lees meer