Endocrinologie en diabetes centrum verhuist
20
sep
2021

De afdeling endocrinologie en het diabetes centrum zijn verhuist naar een nieuwere en ruimere locatie. Je vindt hen voortaan terug via routenummer 223 en dus niet meer in de oorspronkelijke polikliniek. Wens je graag een afspraak te maken met één van onze specialisten, dan kan je hen terugvinden via onderstaande link: https://www.heilighartlier.be/specialisaties/endocrinologie/
Gerelateerde nieuwsberichten
22
mei
2026

De Qualicor-audit zit erop… en wat voor één!
De voorbije dagen werd ons ziekenhuis ge-audit en mochten we als organisatie tonen wie we zijn, waar we voor staan en vooral: hoe hard er elke dag gewerkt wordt aan...

