Dit was het jobevent van 29/11!

Dinsdag verwelkomde ons ziekenhuis maar liefst 100 potentiële collega’s op het jobevent 2.0. Bezoekers maakten niet enkel kennis met het ziekenhuis, ze gingen ook langs bij diverse infostanden van verschillende afdelingen voor een kennismakinggesprekje. Aan de hand van rondleidingen konden ze ook wat proeven van onze waarden en collegialiteit. Tot slot werd iedereen getrakteerd op een hapje en een drankje.
Met dit vernieuwde concept hopen we als ziekenhuis werkzoekenden op een toffe, warme en inspirerende manier te laten kennismaken met al onze troeven.
We danken iedereen voor de interesse en komst, en kijken alvast uit naar de nieuwe collega’s!

Gerelateerde nieuwsberichten

De Qualicor-audit zit erop… en wat voor één!
De voorbije dagen werd ons ziekenhuis ge-audit en mochten we als organisatie tonen wie we zijn, waar we voor staan en vooral: hoe hard er elke dag gewerkt wordt aan...

