De cafetaria gaat weer open op maandag 25 oktober

22 okt 2021
Deel dit bericht op sociale media:

Goed nieuws! Vanaf maandag 25 oktober kan je opnieuw terecht in de cafetaria van het ziekenhuis. De cafetaria zal geopend zijn van maandag tot vrijdag tussen 9u en 16u en op zaterdag, zondag en feestdagen van 11u tot 16u.

​​​​​​​De cafetaria kreeg de naam “HeiligHart Zimmer” en wordt uitgebaat door Compass Group. We heten ieder van hen dan ook hartelijk welkom in ons ziekenhuis en wensen hen alvast een goede start toe. 

Je kan genieten van een uitgebreid aanbod aan belegde broodjes, verse salades, warme maaltijden en snacks, kindergerechten, gebak en dranken. Het aanbod is trouwens seizoensgebonden. 

Elke week biedt HeilgHart Zimmer ook een weekmenu aan met soep en hoofdgerecht. Bovendien kan je ook genieten van een menudeal van de week. Tijdens de eerste week bestaat deze deal uit een broodje en drankje naar keuze.

Meer informatie vind je hier.

Deel dit bericht op sociale media:

TERUG NAAR OVERZICHT

Gerelateerde nieuwsberichten

01 jun 2026
Professionals

Nieuwe ‘Wie is wie’ voor huisartsen

...

Lees meer
01 jun 2026
Professionals

Exclusief voor huisartsen: de gerofoon

...

Lees meer
22 mei 2026
Algemeen

De Qualicor-audit zit erop… en wat voor één!

De voorbije dagen werd ons ziekenhuis ge-audit en mochten we als organisatie tonen wie we zijn, waar we voor staan en vooral: hoe hard er elke dag gewerkt wordt aan...

Lees meer